Płatności, ważność konta, miesiąc gratis, hibernacja.

Jak zrealizować płatność?
Informacje w jaki sposób zrealizować płatność znajdziesz w dziale płatności.
Czy moje dane będą skasowane po 30 dniach?
Nie. Twoje dane są zachowywane w naszym systemie na zawsze. Możesz do nich powrocić nawet kilka lat po pierwszej rejestracji.
Co, jeśli nie opłacę konta po 30 dniach?
Po 30 dniach system zablokuje Twoje konto, ograniczając podstawowe opcje (zablokuje wprowadzanie danych do wykresu oraz tworzenie nowych cykli). Ty dalej będziesz mogła się logować, wstawiać komentarze, zmieniać ustawienia. System odblokuje wymienione opcje dopiero w momencie realizacji płatności.
Czy darmowy miesiąc wlicza się do abonamentu?
Nie. Darmowy miesiąc, który otrzymujesz po rejestracji, traktowany jest jako czas testowania i poznawania 28dni. Jeśli dokonasz płatności w trakcie 30 dni testowych, abonament jest naliczany dopiero od końca darmowego 30 dniowego okresu.
Przykład: zarejestrowałaś się 01.07.2007, Twoje 30 dni darmowe upływa z dniem 01.08.2007, dokonujesz płatności na 3 miesiące w dniu 10.07.2007 (w trakcie darmowego miesiąca). Ważność konta w tym przypadku zostanie zaktualizowana do dnia 01.11.2008. Reasumując, masz 4 miesiące.
Gdzie znajdę informacje o ważności mojego konta?
Historia płatności i dane o czasie ważności Twojego konta znajdziesz w dziale płatności.
Rabat 10PLN dla stałych użytkowników.
Kolejne przedłużenie ważności konta zapewnia rabat w wysokości 10PLN.
Przedłuż ważność swojego konta o miesiąc gratis.
Zaproś do 28dni znajomą osobę korzystając z formularza wiadomości polecającej lub osobiście.
Poproś ją, aby podczas realizacji płatności wpisała Twój login w pole miesiąc gratis. Wraz z momentem opłacenia przez nią jednego z abonamentów, otrzymasz automatycznie miesiąc gratis o czym zostaniesz poinformowana wiadomością wewnętrzną.
Umów się ze znajomą i wspólnie korzystajcie z miesiąca gratis.
Hibernacja konta na określony czas.
Jeśli posiadasz opłacone konto i chcesz je tymczasowo zawiesić zapoznaj się z regulaminem §5 pkt 5. Jeśli spełniasz wymienione warunki skontaktuj się z nami.
Jak szybko skontaktować się z pomocą 28dni?
W każdej chwili możesz zadać bezpośrednie pytanie korzystając z formularza kontaktu z administratoren lub pisząc na adres email pomoc@28dni.pl.
Jak usunąć moje konto?
Wejdź w ustawienia. Znajdziesz tam przycisk usuń konto.
Pamiętaj! Z 28dni możesz korzystać również za darmo.
Czy mogę korzystać za darmo jeśli nie ureguluję płatności?
Tak, z 28dni możesz korzystać również za darmo.
Po 30 dniach jeśli nie uregulujesz płatności blokowane jest jedynie kilka podstawowych opcji, a Ty możesz przeglądać wszystkie udostępnione wykresy, dodawać komentarze oraz zmieniać osobiste ustawienia. Nie musisz rezygnować, możesz być dalej użytkowniczką 28dni.