User_pro_offline grazyna36

 
 
 
Mam nadzieje i wierze że wy również :))
 
Moja aktywność w 4197 dni:
16 cykli, 410 komentarzy. Ostatnia wizyta 21.08.2013. Mój ostatni cykl się skończył.
grazyna36
  • Przyjaciółki (4)
  • evita72
  • misiaslupsk
  • anna1976
  • Mo
 
 
Kto jest on-line: dagus84
 
 

Wykresy w telefonie Cell

m.28dni.pl (iphone, android)
 
 

Szybka pomoc!

Coś sprawia Ci trudność, nie rozumiesz opcji? Napisz do pomocy 28dni lub eksperta.

 
 
 
 
 
 

Komentarze forum

Else: Ja osobiście nie znam kobiety ciężarnej, która przez 9 mcy, będąc na L4 gnieździła się ...

 

mazda__: Widocznie dużo zależy od urzędnika... Jak widzę u nas nie jest źle ;-) Ja nie wyobra ...

 

haniask: No właśnie ja nie mam specjalnych zaleceń. Wcześniej leżałam i lekarz wpisał kod, że ci ...

 

Agnieszka79r: Parcuję w zus i polecam przy 2 siedzieć w domu. ...

 

mazda__: Nie wiem jak w ciąży, myślę jednak, że podobnie jak na zwykłym L4 ... kiedy nie masz wpis ...

 

Agnieszka79r: 2 to może chodzić,ale to oznacza bycie w domu, wyjść można do apteki jeśli masz rachunek, ...

 

jagodalg84: Prawda jest taka, że podczas L4 masz być w domu i zdarzają się kontrolę również ciężar ...

 

Else: Wydaje mi się, że to w dużej mierze zależy od przyczyn L4 i zaleceń lekarza. W razie kontr ...

 

haniask: Dziewczyny, czy możecie mi powiedzieć jak to jest z chorobowym w ciąży? Przez pierwsze 3 ty ...

 

kasia200kh: Hey a czy ja mogę prosić o dopisanie do listy , bo mnie na niej nie ma . Termin porodu 26 pa ...

 

Klementynaaa: Ja już w ciąży zamiaru nie mam już być, ale z sentymentu tu zaglądam. Ja wszystkie badani ...

 

Else: Kadzek. Mi rozstępy wyszły pod koniec ciąży. Na brzuchu. Wielkie. Po czym urodziłam syna i ...

 

°Agata°: Na rozstepy nic wg mnie nie działa. I to nawet nie jest kwestia samej genetyki. Bo moja mama p ...

 

kadzek: Jestem w ciąży, wchodze obecnie w 7 miesiąc i niestety ale widzę u siebie rozstępy. Podejr ...

 

kermitka82: haniask pewnie masz rację. Wszystko zależy od lekarza bo znam takich co przyjmują na NFZ i s ...

 
 
jako tako
  • Pierwszy dzień: 07.08.2009
  • Ostatni dzień: 11.11.2009
  • Miejsce pomiaru: oralnie
  • Termometr:
  • Kategoria:
  • Metoda interpretacji: własna

Komentarze (42) Znajdź komentarze (autor, treść)

kaczuszka36

User_pro_offline kaczuszka36 napisała grudnia 31, 2009 11:19

Zanim zostałeś poczęty - pragnęłam Cię, zanim się urodziłeś - kochałam Cię, zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć... mój synek Aleksander Mikołaj ur.12.12.2013 
Mo

User_pro_offline Mo napisała stycznia 11, 2010 18:56

Hej Grazynko, jak w Nowym Roku????

kocham TO, co juz OTRZYMAŁAM :) 
Mo

User_pro_offline Mo napisała stycznia 28, 2010 09:55

relacja z porodu – wreszcie udało sie znależć troszkę czasu.. ;))
zapraszam

kocham TO, co juz OTRZYMAŁAM :) 
sabincia27

User_pro_offline sabincia27 napisała lutego 14, 2010 18:20

witam;)w koncu jestes!!!;)jak widzisz ja nadal walcze;(((brrr

31.07.10* 6 tydz  
kaczuszka36

User_pro_offline kaczuszka36 napisała marca 06, 2010 14:25

Witaj Grażynko co u Ciebie??

Zanim zostałeś poczęty - pragnęłam Cię, zanim się urodziłeś - kochałam Cię, zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć... mój synek Aleksander Mikołaj ur.12.12.2013 
grazyna36

User_pro_offline grazyna36 napisała marca 09, 2010 18:29

u mnie wszystko ok, strasznie jestem zagoniona wiec za bardzo nie mam czASU TU wpadac, ale mysle że niebawem wszystko opanuje i bede miała wiecej czasu, nie zakładam nowego cyklu bo nie mam ostatnio @

Mam nadzieje i wierze że wy również :)) 
grazyna36

User_pro_offline grazyna36 napisała marca 11, 2010 15:41

http://www.youtube.com/watch?v=SNKzf8jwj2U

Mam nadzieje i wierze że wy również :)) 
Mo

User_pro_offline Mo napisała marca 17, 2010 22:08

to co z ta @?

kocham TO, co juz OTRZYMAŁAM :) 
sabincia27

User_pro_offline sabincia27 napisała maja 16, 2010 22:43

i grazynka nas oposciła!;(

31.07.10* 6 tydz  
kaczuszka36

User_pro_offline kaczuszka36 napisała lipca 19, 2010 08:34

pisz co tam u Ciebie kochana bo dawno Cię tu nie było

Zanim zostałeś poczęty - pragnęłam Cię, zanim się urodziłeś - kochałam Cię, zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć... mój synek Aleksander Mikołaj ur.12.12.2013 
grazyna36

User_pro_offline grazyna36 napisała lipca 30, 2010 15:13

Nie nie opuściłam, wiem wiem obiecywałam poprawę i że wrócę do pisania ale na serio ciężko mi znaleść chwilkę czasu a jak już mam tą chwilę to okazuje się że komp zajęty no i tak w kółko. Ale wracając do mnie ja nadal nie mam @ teraz wizytę mam na wrzesień więc może coś się ruszy, byłam u lekarza i wiecie że nawet mnie nie zbadał, powiedział że mam schudnoć , a jak zagladałam na stronkę dobry czy znany lekarz ma 100% zadowolonych pacjentek. Powiedział że jak nie schudnę to nie mam co przychodzić no i znowu załamka :( Pozatym co ciekawego? hmmm od listopada do kwietnia męczyłam się ze złym stanem zdrowia, wciąż przeziembienia, osłabienie, wysokie OB i przebadałam się chyba na wszystko, ale wszystko w normie albo nie powodujące takiego opadu, koleżanka poleciła mi żebym zrobiła sobie badania na Toksoplazmozę i okazało się ze jestem w trakcie choroby i teraz największy humor wam powiem, troszkę czytałam na temat toksoplazmowy ale wiecie jak to jest jak się czyta to się pamięta a pożniej zapomniałam, czy jesli jestem chora to mam 2 + czy 2 -, no wiec jak odebrałam wyniki wsiadłam w samochód i udałam się do lekarza rodzinnego, który nie potrafił mi powiedzieć co to oznacza i skierował mnie do szpitala, w szpitalu na wizytę czeka się ok 2,5 miesiąca, na szczeście załatwiłam sobie prywatnie i zaczełam brac antybiotyki, ale teraz musze potwierdzic jeszcze raz czy juz przeszła czy nie. No i dlatego troszkę również nie miałam ochoty pisać. NO ale mam nadzieje że niedługo napiszę do was coś bardziej pocieszającego. Bużka

Mam nadzieje i wierze że wy również :)) 
kaczuszka36

User_pro_offline kaczuszka36 napisała lipca 30, 2010 18:40

to od jakiego czasu nie masz @?? od roku

Zanim zostałeś poczęty - pragnęłam Cię, zanim się urodziłeś - kochałam Cię, zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć... mój synek Aleksander Mikołaj ur.12.12.2013 
Mo

User_pro_offline Mo napisała sierpnia 06, 2010 10:53

Grazynko, ten lekarz u ktorego bylas nie jest dobrym lekarzem skoro tak cie potraktowal
.Skad jestes? Moze uda mi sie polecic ci kogos, kto jest uwazniejszy w swoim zawodzie.
sciskam mocno

kocham TO, co juz OTRZYMAŁAM :) 
grazyna36

User_pro_offline grazyna36 napisała sierpnia 06, 2010 21:19

tak od roku, jestem z Poznania MO a Tym lekarzem był Wandelt niby polecany jako najlepszy

Mam nadzieje i wierze że wy również :)) 
sabincia27

User_pro_offline sabincia27 napisała sierpnia 09, 2010 16:32

przykro mi ze u ciebie tez nie zaciekawie ale co zrobic?trzeba jakos kulac to wszystko do przodu;)pozdrawiam i dzieki za pocieszenie;)

31.07.10* 6 tydz  
sabincia27

User_pro_offline sabincia27 napisała sierpnia 10, 2010 09:49

myslalam grazynko ze całkiem od nas uciekłas wiec sie nie odzywałam,widze ze wrocilas to dobrze!nawet jak nic nie bedziesz wpisywac to zawsze mozna troszke poplotkowac chociaz)

31.07.10* 6 tydz  
grazyna36

User_pro_offline grazyna36 napisała sierpnia 10, 2010 10:08

masz racje, mam nadzieje się poprawić

Mam nadzieje i wierze że wy również :)) 

Dodaj komentarz (przyciągnij wykres)

Aby dodać komentarz musisz być zarejestrowanym użytkownikiem 28dni.
Zarejestruj się. Poleć też 28dni znajomym.

Formatowanie tekstu (pokaż/ukryj)