Kto jest on-line: msmaggi, Monika97
 
 

Wykresy w telefonie Cell

m.28dni.pl (iphone, android)
 
 

Szybka pomoc!

Coś sprawia Ci trudność, nie rozumiesz opcji? Napisz do pomocy 28dni lub eksperta.

 
 
 
 

Komentarze forum

°Agata°: Ja przy obu dziewczynkach mam te bidony z canpolu i jak dla mnie są bardzo fajne. Ta rurka nie ...

 

MrsHyde: Wszelkie ustniki odpadają, niekapki i 360’ też w grę w Kodzi tylko i wyłącznie sło ...

 

karolciat: Ja miałam tommie tippie z twardym ustnikiem ...

 

tamara6: To prawda, lekarze i pielęgniarki np w szpitalach nie maja w ogole wiedzu nt laktacji, a racze ...

 

dżasti: Wiem, ze mężowie wysysają zastoje, ale mój niestety z tych wrażliwych, a i ja nie za bardz ...

 

tylkonadzis: Oo, na prawde myslalam ze autystyczne dzieci sa agresywne :shamed: Mam brata z ZA, m ...

 

dagus84: Tylkona dziś, a ty myślisz że mój był agresywny?? Zero, nigdy mnie nie uderzył, nie popch ...

 

tylkonadzis: Partner nadal twierdzi ze nic mu nie jest, ze mowa w koncu ruszy, bo musi. A ze jest lekko opoz ...

 

tamara6: Zgadza sie, przy duzym zastoju mąż moze sie przydac :-) Treść doklejona: 13.10.1 ...

 

elfika: My przerabialiśmy bboxa. Bardzo dobrze się nam sprawdził. ...

 

MrsHyde: doradzicie bidon dla 7miesięczniaka? Wszędzie canpol i skiphop ale jakoś mnie nie przekonuje ...

 

MrsHyde: Dżasti są takie specjalne kompresy żelowe (chicco i lansinoh) które przy zapaleniu piersi s ...

 

montenia: Dzasti,dobrze,ze byłas. karm normalnie. i ibuprom tez bierz nadal,bo działa przeciwzapalnie ...

 

dżasti: Tyle się napisałem i zżarło:devil: Jestem po wizycie u lekarza i mam antybiotyk. Ogl ...

 

montenia: Dżasti,moze byc konieczny antybiotyk. ...

 
 

Znaczenie nasienia (cz III) 23 Wrz 10:05

 

Autorzy podręcznika do metody angielskiej, zwracają jeszcze uwagę na takie zagadnienia związane ze znaczeniem nasienia dla organizmu kobiety: pozytywny wpływ na psychikę kobiety i podnoszenie jej samopoczucia.

Ma to związek, z wspominanymi już prostagladynami. Są one wchłaniane do organizmu kobiety dzięki mechanizmowi aktywnego transportu, w który wyposażona jest pochwa.

Prostagladyny działają antydepresyjnie, dodają kobiecie energii i optymizmu. Kobiety, które z jakiegoś powodu pozbawione są stałego dostarczania spermy podczas współżycia, mogą być bardziej sfrustrowane, mieć lęki, niedomagania nerwicowe.

W roku 2002 w Nowym Jorku, na Uniwersytecie stanowym w Albany przeprowadzono badania mające potwierdzić pozytywny wpływ nasienia.

Badano 293 studentki, z których 37 (grupa kontrolna) nie prowadziło współżycia seksualnego. Kobiety odpowiadały na pytanie o stosowanie prezerwatyw. Wnioski były następujące: u kobiet nie współżyjących lub zawsze używających prezerwatyw, skłonności samobójcze i stany depresyjne pojawiały się dwukrotnie częściej niż u kobiet współżyjących w sposób pełny; u tych kobiety, które otrzymywały nasienie przy każdym współżyciu, nasilenie depresji wzrastało wraz z upływem czasu od ostatniego stosunku; aktywność seksualna sama w sobie nie przeciwdziała depresji, bo występowała ona tak samo często u kobiet stosujących zawsze prezerwatywę jak i u tych, które nie współżyły w ogóle.

 
Komentarze
  • wiolettala 27 Sty 11:20

    Wiec to prawda kiedy mam zly humor i moj M mowi ze "jakas niedodupiona jestem"

Aby dodać komentarz musisz być zarejestrowanym użytkownikiem 28dni. Zarejestruj się