User_pro_offline Aniass2

 
 
Moja aktywność w 3272 dni:
60 cykli, 5179 komentarzy. Ostatnia wizyta godzinę temu. Mój ostatni cykl się skończył.
Aniass2
  • Przyjaciółki (9)
  • °Agata°
  • Kamuś26
  • gajaf
  • kkkkkk100
  • kobietka13
  • Toonney
  • asia1007
  • Srebrzynka
  • WyczekanaMama
 
 
Kto jest on-line: madziauk, Tomira, domi86nika, Ariella, mhs, Atis
 
 

Wykresy w telefonie Cell

m.28dni.pl (iphone, android)
 
 

Szybka pomoc!

Coś sprawia Ci trudność, nie rozumiesz opcji? Napisz do pomocy 28dni lub eksperta.

 
 
 
 
 
 

Komentarze forum

Else: Ona dobrze funkcjonuje, więc dramatu nie ma... Poogarniacie proplemy. ...

 

Ewasmerf: ja widzialam u niej kilka cech autystycznych, ale cechy to jeszcze nie spektrum. Tyle, ze ...

 

Else: No to mnie zaskoczyłaś... Ale wygląda na to, że ona wysoko funkcjonuje, więc nie będzie t ...

 

Ewasmerf: A ja mialam dzis spotkanie z wychowawca Marty w przedszkolu. Pani jest rowniez pedagogiem specj ...

 

Amazonka: Do założenia nowego cyklu potrzebujesz 3 wyższych. Srodcykliczne może być krwawieniem ...

 

dagus84: Makaton też jest super. Są kursy. ...

 

montenia: Marion,a próbowałaś uczyć siebie i Frycka jezyka migowego? Mam kolezanke,nasz dzieci razem ...

 

Else: U nas ta lista zakupów to był skarb. Tak jak kiedyś pisałam, najpierw drukowalsm obrazki i ...

 

IwonkaLA: [quote=Ewasmerf">Ty sie obcymi nie przejmuj.co cie obchodza.ze patrza?[/quote"> ...

 

_Isia_: A może chodź z Fryckiem do sklepu tylko po parę rzeczy. Zróbcie listę i szukajcie. Jak co ...

 

IwonkaLA: U mnie dziś 41 dzień cyklu. Nigdy tak nie miałam, tzn ostatni raz kiedy miałam 14-16 l ...

 

Else: Marion to, że jeden cykl jest dziwny nie znaczy że masz menopauze. Pamiętaj, że masz dużo ...

 

Else: Po to jest ten wątek aby czasem ponarzekac, wyzalic się... Jak czytam co piszesz o Frycku to ...

 

marion: [quote=Ewasmerf">Ty sie obcymi nie przejmuj.co cie obchodza.ze patrza?[/quote"> Ale ...

 

Ewasmerf: Ty sie obcymi nie przejmuj.co cie obchodza.ze patrza? ...

 
 
po falstarcie - 2 cykle bez starań z estrofemem
  • Pierwszy dzień: 27.11.2013
  • Ostatni dzień: 24.12.2013
  • Miejsce pomiaru:
  • Termometr:
  • Kategoria:
  • Metoda interpretacji: własna

Komentarze (123) Znajdź komentarze (autor, treść)

Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała lutego 11, 2014 17:38

nie, teraz chodze do innej lekarki, w piatek mam kolejna ocene owulacji, dzisiaj skonczylam clo, poki co nie bylo tak źle, bardziej sie tez staram zeby nie wybuchac
a wy jexdzicie do dr Laury??

_S_y_l_w_i_a_

User_pro_offline _S_y_l_w_i_a_ napisała lutego 12, 2014 21:00

Zaglądam i cały czas trzymam kciuki !!!!!!!

Boże życia i śmierc,i Panie wszelkiej nadziei, pochyl się nad nami w godzinie ślepej zawiei..." ❤❤❤ 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała lutego 13, 2014 17:27

dodzwonilam sie na Polna, mam sie przygotowac na wizyte kwalifikacyjna w maju

_S_y_l_w_i_a_

User_pro_offline _S_y_l_w_i_a_ napisała lutego 17, 2014 09:40

Super !

Boże życia i śmierc,i Panie wszelkiej nadziei, pochyl się nad nami w godzinie ślepej zawiei..." ❤❤❤ 
gajaf

User_pro_offline gajaf napisała lutego 17, 2014 16:07

W sam raz… maj to piękny miesiąc.

Recepta na szczęście. Zaakceptować to co daje nam życie... 
Kamuś26

User_pro_offline Kamuś26 napisała lutego 19, 2014 14:45

Aniu trzymam kciuki za maj:)))

Twój pierwszy krzyk poniosę za sobą wszędzie. Kocham Cię syneczku:))) 
_S_y_l_w_i_a_

User_pro_offline _S_y_l_w_i_a_ napisała lutego 21, 2014 10:08

:*

Boże życia i śmierc,i Panie wszelkiej nadziei, pochyl się nad nami w godzinie ślepej zawiei..." ❤❤❤ 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała lutego 21, 2014 21:13

u mnie nic nowego, juz mi sie nawet temperatury nie chce mierzyc, czekam na wiosne

Aina29

User_pro_offline Aina29 napisała lutego 22, 2014 09:33

To Anulka mozecie powoli robic badanie potrzebne do kwalifikacji! powodzenia :)

Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end! 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała lutego 24, 2014 18:57

musze sprawdzic, chlamydie juz mam, amh i fsh, badanie nasienia
znowu łapie doły, moja szwagierka rodzi za miesiac.,..,

_S_y_l_w_i_a_

User_pro_offline _S_y_l_w_i_a_ napisała lutego 25, 2014 08:39

No trochę badań trzeba.
Głowa do góry !

Boże życia i śmierc,i Panie wszelkiej nadziei, pochyl się nad nami w godzinie ślepej zawiei..." ❤❤❤ 
Aina29

User_pro_offline Aina29 napisała lutego 26, 2014 08:45

Aniu, a te badania masz aktualne, bo max 6 miesiecy mog am iec?

Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end! 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała lutego 26, 2014 19:41

nie, musimy je zrobic, zaczne je robic na poczatku kwietnia, moja pani ginekolog wspomina cos o laparoskopii, nie wiem czy daloby sie to jakos pogodzic albo zdazyc przed in-vitro, nie chcialabym wypasc z kolejki, juz sama nie wiem

_S_y_l_w_i_a_

User_pro_offline _S_y_l_w_i_a_ napisała lutego 27, 2014 10:05

Tak muszą być pewnie nowe badanka, ja wierze w WAS i mocno zaciskam kciuki !!!!!!!

Boże życia i śmierc,i Panie wszelkiej nadziei, pochyl się nad nami w godzinie ślepej zawiei..." ❤❤❤ 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała lutego 27, 2014 16:51

mi jakos ciezko uwierzyc w sukces, ale co ma byc to bedzie,
w sobote jedziemy do mojej babci na 86 urodziny, ladny wiek

Kamuś26

User_pro_offline Kamuś26 napisała marca 01, 2014 10:17

Aniu co do laparoskopi myśle że nie ma przeciwwskazań nawet przed invitro zawsze jakieś wiadomości może to badanie wnieść. Chociaż ja poleciłabym Ci amh z krwi i badanie chromatyny u Twojego M jest to bardzo przydatne badanie przed invitro. Bo jak jest słaba chromatyna czyli fragmentacja Dna plemnika to wtedy wybór plemników przy invtro następuje inaczej na przykład metoda IMSI lub Famsi wtedy są dużo większe mozliwości możesz dopłacić a cen jest na prawdę nie wielka. A amh u kobiety robi się z krwi przydaje się również bo stymulacja do invitro wygląda inaczej kobieta jest mocniej stymulowana żeby było więcej komórek a nie same puste pęcherzyki. Aniu trzymam kciuki za Was wierzę że i u Was niedługo słoneczko zaświeci:)))

Twój pierwszy krzyk poniosę za sobą wszędzie. Kocham Cię syneczku:))) 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała marca 03, 2014 19:01

amh zrobie na pewno bo to jest badanie wymagane przed in-vitro, co do chromatyny to nie jest takie proste, nie ma w Poznaniu laboratorium które by to robilo, a nie che tez denerowac meza, bo on jest bardzo wrazliwy na tym punkcie, jak zasugeruje mu ze to z jego plemnikami jest cos nie tak to bedzie ciagle o tym myslal i marudzil ze to jego wina ze nie mamy dzieci, na Polnej robia tylko in vitro icsi wiec to i tak juz duzo

Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała marca 04, 2014 10:16

przyszła w nocy, nie mogłam juz spac… myslam o tym, ze 1 m-c mam urodziny 34, jakie sa w ogole szanse mi sie uda byc matka…

Aina29

User_pro_offline Aina29 napisała marca 04, 2014 17:41

Anulka :) Kochana Ty moja…. nie ma smutaskowania, bedziesz mama, udac sie musi. Ja tez za miesiąc 32 :/ i @ juz czuje… :( ehhhh, wszystko bedzie dobrze, musi byc, inaczej sobie nie wyobrazam tak zyc. Zobaczysz, bedziemy sie jeszcze z tego wwsystkiego smiały!!!

Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end! 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała marca 04, 2014 20:30

mi sie juz nie chce poprstu zyc, w mezu nie mam wsparcia….

Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała marca 04, 2014 21:15

chyba nie moge wysyłac maili

gajaf

User_pro_offline gajaf napisała marca 05, 2014 05:07

Aniu dziękuję bardzo :-*
A wracając do męża to czy robił badanie nasienia? Jeśli nie, to i tak przed IVF będzie musiał zrobić obowiązkowo oprócz wielu innych badań. Niestety mężczyźni są bardzo wrażliwi na tym punkcie bo to dotyka ich męskości… każdy facet to „macho” ale niech no tylko grypa ich złapie ;-)…

Recepta na szczęście. Zaakceptować to co daje nam życie... 
Aina29

User_pro_offline Aina29 napisała marca 05, 2014 09:25

Chyba cos jest z wiadomościami, mi tez kolezanka pisala, ż enie moze do mnie wysłac. Jestesmy z Toba, najlepiej wiemy, jak czujesz. Wiem, jak w małżenstwie potrafi byc przy okazji długotrwałych staran… kochana, za chwilke przyjda lepsze dni. Dzwoniłan apolna i sie dodzwoniłam… w maju być może kwalifikacje. Działajmy!!!!!!!!!!!

Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end! 

Dodaj komentarz (przyciągnij wykres)

Aby dodać komentarz musisz być zarejestrowanym użytkownikiem 28dni.
Zarejestruj się. Poleć też 28dni znajomym.

Formatowanie tekstu (pokaż/ukryj)