User_pro_offline Aniass2

 
 
Moja aktywność w 3294 dni:
60 cykli, 5184 komentarzy. Ostatnia wizyta 2 dni temu. Mój ostatni cykl się skończył.
Aniass2
  • Przyjaciółki (9)
  • °Agata°
  • Kamuś26
  • gajaf
  • kkkkkk100
  • kobietka13
  • Toonney
  • asia1007
  • Srebrzynka
  • WyczekanaMama
 
 
Kto jest on-line:
 
 

Wykresy w telefonie Cell

m.28dni.pl (iphone, android)
 
 

Szybka pomoc!

Coś sprawia Ci trudność, nie rozumiesz opcji? Napisz do pomocy 28dni lub eksperta.

 
 
 
 
 
 

Komentarze forum

Else: MrszHyde, ale ja nie napisałam że Ty szczepisz. Pisałam ogólnie, że kalendarz jest z dupy. ...

 

MrsHyde: Tylko Else zauważ, że ja nie szczepię w czambuł jak leci wszystkim na hurra a pod moim adre ...

 

elfika: Z tą odrą to nie tak szybko. Samoa właśnie walczy z epidemią odry w wyniku szczepie ...

 

jakaka: Mrs creme na sile probujesz tutaj na forum podzielic ludzi na zwolennikow i przeciwnikow szczep ...

 

montenia: Moja córka w ogóle nie wytwarza przeciwciał po szczepieniach. Po kazdym szczepieniu mieliśm ...

 

marion: [quote=MrsCreme">Odra nie szaleje dzięki (wciąż) dużej wyszczepialności.[/quote"> ...

 

MrsCreme: Odra nie szaleje dzięki (wciąż) dużej wyszczepialności. Serio, chcesz się przekonać, co ...

 

elfika: [quote=karolciat">To że szczepienia minimalizują ryzyko zachorowania i ewentualnie skutki ...

 

karolciat: Ja nie bardzo wiem o co wy się tak sprzeczacie. To, że sa powikłania po szczepieniach t ...

 

Else: 1,5 bo nie są zgłaszane. Ja mialam problem ze zgłoszeniem nopu, gdybym sana nie zgłosiła t ...

 

MrsCreme: No niestety, powikłania po chorobach są częstsze niż po szczepieniach. Kiedyś sprawdzałam ...

 

Else: Dziewczyny tylko niestety powikłania po tych chorobach są rzadsze niż po szczepionkach. A z ...

 

elfika: Agato, Hyde jest dużą dziewczynką i nie potrzebuje adwokatki, więc przestań się wysilać. ...

 

°Agata°: Elfiko nie odwracaj kota ogonem. Doskonale wiesz co ma na myśli Hyde. ...

 

elfika: Zadawanie pytań jest równoznaczne z brakiem szacunku wg Ciebie? Ok. Niech Ci będzie. ...

 
 
.................
  • Pierwszy dzień: 30.05.2014
  • Ostatni dzień: 24.06.2014
  • Miejsce pomiaru:
  • Termometr:
  • Kategoria:
  • Metoda interpretacji: własna

Komentarze (31) Znajdź komentarze (autor, treść)

Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała czerwca 17, 2014 21:56

nie, w ta niedziele mamy chrzest siostrzenca meza

Aina29

User_pro_offline Aina29 napisała czerwca 20, 2014 08:27

Aniu, co tam słychac… jak urlopik mija?

Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end! 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała czerwca 20, 2014 18:03

tak, juz od srody, moje szefostwo wyjechalo na wakacje i zeby nie bac sie ze pracownicy ich okradna tez kazali isc nam na urlop :-(
ogólnie jest ok, umylam, okna, posprzatalam, wczoraj mielismy gosci, w niedziele jedziemy na chrzest
maz mi sie dzisiaj rozchorowal, ma 38,2 stopnie goraczki, musi sie wykurowac do niedzieli bo przeciez jest chrzestnym

Aina29

User_pro_offline Aina29 napisała czerwca 23, 2014 20:54

No własnie, co tam na wizycie? Mój gin dzis sie pochorował i… nic nie wiem :/

Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end! 
Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała czerwca 23, 2014 21:54

umowilam sie na laparoskopie na poczatku sierpnia, pytalam o endometrioze, powiedziala ze w zasadzie nawet jesli mam jakas taka punktowa to laparoskopia raczej niczego nie zmieni

Aniass2

User_pro_offline Aniass2 napisała czerwca 23, 2014 21:57

na chrzcie tez ok, rodzice małego w zasadzie do kosciola nie chodza, nawet w swieta, wiec ten chrzest to bardziej jako tradycja, jak ja im zazdroszcze synka…

Dodaj komentarz (przyciągnij wykres)

Aby dodać komentarz musisz być zarejestrowanym użytkownikiem 28dni.
Zarejestruj się. Poleć też 28dni znajomym.

Formatowanie tekstu (pokaż/ukryj)